Honda CBR1000F

Moderaator: Juhatus

Kasutaja avatar
boob
RRRC
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Jaan 2010, 23:46
Tsikkel: Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Telefon: 5013912
Asukoht: Tapa

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas boob »

Nii, mootori alumine osa on sama, väikeste erinevustega on plokikaas, nukvõllid ja karburaatorid vastavalt sellele, et mis maale aparaat toodetud on.
Pilt

Kasutaja avatar
Tom
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Jaan 2010, 12:09
Tsikkel: GSF 1200

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas Tom »

Minu ratas toodud ja toodetud Prantsusmaa turu jaoks, kilovatte 72. Väljalaske aasta 97 . Selle turujaoks toodeti seda mudelit SC25 aastatel 1997-2000. Vastavalt mingile debiilsele ja samal ajal ilmselt väga vajalikule ja tähsale direktiivile oli nõudeks kilovatid mitterohkem kui 72 ja kahe esitulega isenditel lähituledega pidi põlema ainult üks. Eimäleta hetkel kumb, vist vasakpoolne. Kui ma paar aastat tagasi viisin ratta hooldusesse ja regullimisse ja sünkimisse Hauster Raceingusse hr Tarmo Rootare juurde , siis ta küsis entusiastlikult, et miks sul 72kw on , kas teeme96 kw peale. Loomulikult olin nõus. Järgmisel päeval ta helistas ja ütles , et seda siiski nii lihtsalt teha ei õnnestu, kuna erinevus mootori detailides on olemas. Boobi loetelule lisaks vist oli plokikaanes ka mingi erinevus. Enam täpselt ei mäleta.
Aga ratas oli hea, minujaoks piisavalt. :hat;
Tõde kui mõiste kaotab oma olulisust, faktid ei loe, hinnangud tulevad ei tea kust....

Vasta