1. leht 2-st

Honda CBR1000F

Postitatud: 28 Mär 2010, 22:37
Postitas boob
Käes on hetk, kus minu praegune kallikene on peaaegu müüdud ja mõtted liiguvad uue ratta poole. Kindel eesmärk oli uueks rattaks midagi võimsamat võtta, ehk siis sai tonnised rattad sihikule võetud. Juba pikka aega on tonnine CBR silmis olnud, nüüd vist tuleb üks neist koju ära tuua...

Kuna meil on siin mitu tegelast, kellel on lähemaid kokkupuuteid antud rattaga, siis ootaks kõiksugu tarka juttu selle ratta kohapealt. Mida ostmise hetkel vaadata jne...

Hinnatundlik nagu ma olen, siis sai vaadatud nii kuni 25k juures olevaid rattaid.

http://bike.motors24.ee/vehicles/234663 ... =price.ASC
See siis üks nendest, mis silma jäänud. Väidetavalt heas korras ratas, hooldatud jne...

http://bike.motors24.ee/vehicles/246835 ... =price.ASC
See pill tegi paari päeva jooksul hinnatõusu 26k pealt 31k peale. Omanik hetkel veel mu kirjale vastanud pole, aga usutavasti kevadine päike nõuab oma ja rataste hinnad tõusevad mühinal :D

Re: Honda CBR1000F

Postitatud: 29 Mär 2010, 13:55
Postitas tedre
Boob, vaata ikka ikka metsa poole :?

Re: Honda CBR1000F

Postitatud: 29 Mär 2010, 14:20
Postitas boob
tedre kirjutas:Boob, vaata ikka ikka metsa poole :?
Metsa vajaduse saab hetkel ATV'ga rahuldatud. Eks peab ennast veidi koguma ja siis ikka ühe enduuroka ka soetama :ugeek:

Re: Honda CBR1000F

Postitatud: 30 Mär 2010, 08:48
Postitas Raitz
Boob võtab telefon ja helistab eks :looma:

Aga:

Nõrk koht nr1 on nukaketi pinguti, lihtne ja loll viga, aga lärmab, mis hirmus. a: ostad uue, vahetad ära 2-3 tundi koos klappide regulliga. b osavate näppudega mehed, panevad vedurle seibi alla, või leiavad kuurist uue vedru ja saab vana pinguti eluiga pikendada. Ise kasutasin varianti a.
Tüüpviga on starteri siduri kulumine, väljendub selles, et strater nagu ei jõuaks mootorit käima tõmmata, et aku nõrk, starter kutu jne. Tegelikult libiseb sidur läbi :) Kuigi tehas remonti ette ei näe, vaid saad tellida uue siduri, peaks see hea tahtmise korral olema õhukese seibi vms asjaga aidatav. Mina ostsin uue

Siinkohal said nüüd tüüpvead otsa.....

Ülejäänud on lihtsalt vana ratta hädad, et võta kõik lahti, puhasta, määri, reguleeri ja lihtsalt sõida. lahti tasuks võtta ka tagakiige ja seal olevad laagrid üle kontrollida. Paremal on harilik kuullaager, vasakul nõel. Esirattale pane ka uued laagrid, midagi kvaliteetsemat, siis kestab. Meie "need on kõige paremad laagrid" ei kestnud mul 2x absoluutselt, siis ostsin Inglismaalt kirjaga "good quality" ja rohkem jamasid polnud. Esiamordi simmereid ostsin E-bayst, samuti esiratta laagreid ja piduriklotse. Inglismaal need parema hinnaga kui meie "sõbrahinnad"

Sellest ajastust, kus neid tehti oli tegemist vist ühe kvaliteetseima rattaga. Ei tasu muidugi unustada, et seda ratast on suure tõenäosusega juba 20 aastat kasutatud, seega kuluosad ikka kuluvad. :newbike:

Re: Honda CBR1000F

Postitatud: 06 Apr 2010, 13:26
Postitas Tom
Sai eile saunas käidud, naised kurjavaimud rääkisid ,et boob olla nüüd juba mitme armukese pidaja ja täieõiguslik tseebari omanik :jee:

Re: Honda CBR1000F

Postitatud: 07 Apr 2010, 20:16
Postitas ummi
Tere tulemast klubisse! :jee:

Re: Honda CBR1000F

Postitatud: 07 Apr 2010, 22:42
Postitas boob
Jah, nii see nüüd siis on, et kaks ratas seisab garaazis ja kummagi käima panemiseks raha pole :lol:
Loodetavasti saab nädalavahetusel vana ratas uue omaniku, siis vaja uuel veidi hooldust teha ja paberid korda ajada ning saabki sõitma :newbike:

Sai siis see aparaat koju toodud: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=506172

Re: Honda CBR1000F

Postitatud: 08 Apr 2010, 11:13
Postitas Raitz
Hea ratas :jee:
Pikki maid mugav sõita. Linnas ukerdamiseks suts suur, aga maanteel on omas elemendis. :ok:
Et mina käisin sellisega siis:

Soome, Rootsi, Norra, Läti, Leedu, Poola, Ukraina, Tsehhi, Slovakkia, Ungari, Austria, Itaalia, Sloveenia, Horvaatia, Serbia, Montenegro

Paljudes neist kohtades korduvalt

Re: Honda CBR1000F

Postitatud: 08 Apr 2010, 22:24
Postitas boob
Saksakeele oskajad ehk saavad aidata... Mul on näpuvahel saksakeelne passi koopia, kus on kirjas A osas real number 7 "Leistung KW bei min" K72/9000 ja paremal pool samal real K98/10200 ning allpool real number 33 "Bemerkungen" kiri "Ziff.7:In Ursprungszustand versetzt (Geändert lt.DEKRA U.berichtnr. 71870537 v.29.2.96,Dipl.-Ing.W.Neu)".

Mina saan asjast aru nii, et ratta võimsust on muudetud seoses mingi asjaga, aga ehk keegi teadjam selgitab asja...

Hett Kütiga sai ka veidi vaieldud sel teemal täna, et kas 90aastast ja edasi CBR1000f peal olevad mootorid on ühesugused ja osad nendest lihtsalt piiratud 72kw peale seoses mingi maa piiranguga.

Re: Honda CBR1000F

Postitatud: 09 Apr 2010, 00:23
Postitas Raitz
Minu arust on üldjoontes ühesugused, ainult 93+ (see natuke faceliftitud versioon) on passis 96 kw asemel osadel 98 kw
Piiratud peaks olema osad saksa isendid ja mingi kindlustuse teema oli sellega vms. Selle aja cbr'e piirati 99% kindusega seibidega sisselaskes. Oskan vast tagumiku järgi ka öelda kumb versioon on :P Kohitsetud versioonil on selline pehme ja sujuv kiirendus, piiramata isendil paneks aga keegi nagu jalaga kõhtu ühel hetkel.