1. leht 1-st

Enduroka ostuabi arutelu

Postitatud: 09 Mai 2011, 10:46
Postitas poroloon
Lugu selline, et lugedes teie kiitvaid lugusid asfaldilt maas sõitmisest tekkis totakas idee ka proovida seda värki. Kuna selles osas eelnev kogemus puudub, arvan, et esimene ratas võiks olla odavapoolne, et selgusele jõuda, kas must üldse asja saaks selles osas. Olen mõelnud, et ratas võiks olla kergemapoolne endurokas, kindlasti mitte krossikas- sõidaksin kruusateid, rööpas metsasihte, ehk võtaks mõnest orienteerumise kruusaetapist osa, ukerdaks niisama jms. Kindlasti ei hakkaks hüppeid tegema kusagil krossirajal ja kruusateele sõidaksin ilusti mööda maanteed ikka motaga, mitte ei veaks kärus. Hinna lagi on 2500 euri.
Esimese hooga kohe mõtlesin, et Ktm lc4-mis muud. Samas leidsin sellise kuulutuse http://www.auto24.ee/used/840255 Bikez.com ütleb, et selle yamaha tühikaal peaks olema 160 kg ja ktmil mingi 140. Hind on lihtsalt ahvatlev võrreldes pakutavate lc4` jadega. Või äkki hoopis midagi muud?

Re: Enduroka ostuabi arutelu

Postitatud: 09 Mai 2011, 14:07
Postitas asjapulk
Mina seda XT-d väga ei himustaks, yamudest võiks soovitada sellist:
http://www.auto24.ee/used/845031
TT600r peaks ka sinna alla 140 kg jääma, samas amordid juba tüki asisemad, kui sel xt-l ja ise ka kõrgem.
LC4 on muidugi kõva tükk, ise vaataks supercomp. mudelit, see oluliselt kergem jälle.
kui eelarve 2,5 kg siis mina rohkem üldse ei mõtleks:
http://bike.motors24.ee/vehicles/324933 ... &sort=paid
aga see on suht karm asi :twisted:

Re: Enduroka ostuabi arutelu

Postitatud: 09 Mai 2011, 17:48
Postitas waino
Honda XR on sinu pikkuse juures väga hea ma arvan. Olles Piloodi oma proovinud, siis see ikka väga hea.

Re: Enduroka ostuabi arutelu

Postitatud: 09 Mai 2011, 22:03
Postitas raigo
asjapulk kirjutas: aga see on suht karm asi :twisted:
Vähe öeldud vist :D

Re: Enduroka ostuabi arutelu

Postitatud: 30 Juul 2011, 15:52
Postitas poroloon
Vahin silmad punnis.

Millist selliste rataste puhul eelistaksid?

Mis vahet neil üldse on? tehnilisi andmeid uurides nagu ei saanud midagi targemaks. Hind on küll selline, et prooviks kannataks küll võtta...

http://www.auto24.ee/used/868326


http://www.auto24.ee/used/873771

Re: Enduroka ostuabi arutelu

Postitatud: 01 Aug 2011, 00:55
Postitas meier
Kui nüüd veidi täpsustada neid soovitusi, siis need rattad mida eelnevad enduro fännid on soovitanud: need on "raskema klassi" kruusal-ja metsarajal ikka juba nö.kiiresti kohale jõudmiseks.
St. kui satud pikemat otsa kruusateedel tegema, on esialgu soovitav porolooni tükk :) (oma istmiku mõõtudega) seljakotis hoida ja bensukad marsuudil eelnevalt selgeks teha(paak on väiksevõitu)....
Aga adrekat leiad kindlasti rohkem kui oskad arvata- eriti selle XR`i puhul :o ...
Ise soovitaks võimalikult värskem/uuem pill al. 650cm3 osta, mis selle "investeeritava" raha eest saad.
Edu!!

Re: Enduroka ostuabi arutelu

Postitatud: 20 Jaan 2014, 21:23
Postitas ozzy007
ei hakand uut teemat tegema ja ex pigem selline lollide küsside moodi küsimus :mrgreen: :oops:

aga miks sellised lisaprillid sellele http://i18.photobucket.com/albums/b132/ ... c0534a.jpg http://i1219.photobucket.com/albums/dd4 ... 12e908.jpg
http://i779.photobucket.com/albums/yy79 ... ae676f.jpg motadele pannakse?
kas super juhitavuse pärast või on mingi asisem ehk "stiiliteema"? :beer:

Re: Enduroka ostuabi arutelu

Postitatud: 21 Jaan 2014, 09:30
Postitas kussa
ozzy007 kirjutas:ei hakand uut teemat tegema ja ex pigem selline lollide küsside moodi küsimus :mrgreen: :oops:

aga miks sellised lisaprillid sellele http://i18.photobucket.com/albums/b132/ ... c0534a.jpg http://i1219.photobucket.com/albums/dd4 ... 12e908.jpg
http://i779.photobucket.com/albums/yy79 ... ae676f.jpg motadele pannakse?
kas super juhitavuse pärast või on mingi asisem ehk "stiiliteema"? :beer:
Kas naeed ikka on prillid , mulle tundub nagu oleks esimese kondli kinnitus kummid ( või midagi sellist ).

Re: Enduroka ostuabi arutelu

Postitatud: 21 Jaan 2014, 12:37
Postitas asjapulk
Need vast ikka selleks, et sedapidi esiotsale lisada stabiilsust, et esiots vedel ei oleks. Aga selleks, et seda tunda peab kõva sõidumees olema. Mina näiteks suure XR-ga ei saanud aru, et see kusagilt otsast vedel oli :) Näiteks LC4 supercompi esiots tundus XR-i omaga võrreldes vedelam, kuigi peaks parem amort ja "õiget pidi" all olema. Kindlasti aitab ka selle vastu, et torud prillides nii lihtsalt ära ei keera, kui keha paned.