Full Bore USA vs Bridgestone
Moderaator: Juhatus
Full Bore USA vs Bridgestone
Full Bore USA M1
Ilmselt on enamus vaadanud seda rehvi, öelnud et tundmatu firma, täielik pas*, millest tuleb eemale hoida, et selle raha eest ei saa rehvi jne...
well, reaalselt pole näinud siiani ühtgi arvmause avaldajat, kes oleks seda rehvi päriselt näinud.
Otsustasin riskida ja siis täpsemlt järgi uurida, et millega tegu. (Google järgi on tegemist shrinko klooniga)
Ostsin siis ühe sellise ja kavatsen siia n.ö blogida, mis masti rõngas on.
Et miks mul selline haiglane huvi nii tundmatu asja vastu on? 107€ eest oli ta mul Rakvere kontoris. Erinevalt dunlopist (D208, mis on samasse hinnaklassi), pole google järgi mitte keegi selle rehviga mitte rahul olnud.
Et ei jääks muljet, et võrdlusmoment on olematu, siis tooks välja need Tourer'i rehvid, millega olen praeguse rattaga sõitnud: (kõik on alati uuena alla läinud ja sõidetud lõpuni)
BT014 - Üheseguline, 8600km, hea pidamine igas olukorras.
BT016 - kolme seguga, ~7500km, pidamine väga hea, matkale raske rattaga liiga pehme, mingit eelist ma selles 3 erinevas segus ei leidnud.
BT021 - kahe seguga, ~8000km, pidamine on väga hea kuni lõpuni, tõsiselt hea matkarehv, neid siis suisa 2 läbi sõidetud siiani ja oleks ka kolmanda selle ostnud, kui poleks tekkinud kiusatust seda M1 rehvi proovida, mis maksab 1/3 vähem.
Michelin Pilot Sport - Suht vana tehnoloogia ja segu, kestis vist 4000km pidamine oli enam vähem, aga kestvus ei sobi.
Esirehvi kohapealt ma sõna ei võta, kuna see on olnud siiani BT014, mis kestab 13000-14000km ja töötab väga hästi mu ratta all. Seega on km/€ suhe väga hea.
Kuna mu kogemused on nende rehvidega suure matkrattaga, siis ei pruugi see kõik isegi natuke kehtida nende pisikeste, kergete ja lahja mootoriga RR rataste puhul.
Esmamulje:
Plastmassi sarnasest rehvist on asi kaugel, segu on pehmem kui BT021, seega võib eeldada, et km koguneb vähem, aga mine sa tea... igatahes esmamulje järgi hirmu pole, et pidamisega võiks probleeme eeldada.
Alla pistan peale pühi.
Ilmselt on enamus vaadanud seda rehvi, öelnud et tundmatu firma, täielik pas*, millest tuleb eemale hoida, et selle raha eest ei saa rehvi jne...
well, reaalselt pole näinud siiani ühtgi arvmause avaldajat, kes oleks seda rehvi päriselt näinud.
Otsustasin riskida ja siis täpsemlt järgi uurida, et millega tegu. (Google järgi on tegemist shrinko klooniga)
Ostsin siis ühe sellise ja kavatsen siia n.ö blogida, mis masti rõngas on.
Et miks mul selline haiglane huvi nii tundmatu asja vastu on? 107€ eest oli ta mul Rakvere kontoris. Erinevalt dunlopist (D208, mis on samasse hinnaklassi), pole google järgi mitte keegi selle rehviga mitte rahul olnud.
Et ei jääks muljet, et võrdlusmoment on olematu, siis tooks välja need Tourer'i rehvid, millega olen praeguse rattaga sõitnud: (kõik on alati uuena alla läinud ja sõidetud lõpuni)
BT014 - Üheseguline, 8600km, hea pidamine igas olukorras.
BT016 - kolme seguga, ~7500km, pidamine väga hea, matkale raske rattaga liiga pehme, mingit eelist ma selles 3 erinevas segus ei leidnud.
BT021 - kahe seguga, ~8000km, pidamine on väga hea kuni lõpuni, tõsiselt hea matkarehv, neid siis suisa 2 läbi sõidetud siiani ja oleks ka kolmanda selle ostnud, kui poleks tekkinud kiusatust seda M1 rehvi proovida, mis maksab 1/3 vähem.
Michelin Pilot Sport - Suht vana tehnoloogia ja segu, kestis vist 4000km pidamine oli enam vähem, aga kestvus ei sobi.
Esirehvi kohapealt ma sõna ei võta, kuna see on olnud siiani BT014, mis kestab 13000-14000km ja töötab väga hästi mu ratta all. Seega on km/€ suhe väga hea.
Kuna mu kogemused on nende rehvidega suure matkrattaga, siis ei pruugi see kõik isegi natuke kehtida nende pisikeste, kergete ja lahja mootoriga RR rataste puhul.
Esmamulje:
Plastmassi sarnasest rehvist on asi kaugel, segu on pehmem kui BT021, seega võib eeldada, et km koguneb vähem, aga mine sa tea... igatahes esmamulje järgi hirmu pole, et pidamisega võiks probleeme eeldada.
Alla pistan peale pühi.
Arst ütles, et ma olen normaalne, isegi vastav paber anti.
Re: Full Bore USA vs Bridgestone
Eila sai siis Full Bore USA alla.
Hetkel 400km läbitud ja midagi halba ei oska öelda. Kohe mitte midagi halba ei oska öelda. Kulunud bridgestonest peab palju paremini.
Soeneb kiirelt, ka kruusal käitub kenasti. Võimalik, et mul on tagasihoidlikud nõudmised rehvile, aga ma hetkel olen rahul ja kuidagi ei tundu, et bridgestonest oleks kehvem. Eks paista, kuidas ta kuluma hakkab. Alla paneku hetkel oli odo näit 40064 km.
Hetkel 400km läbitud ja midagi halba ei oska öelda. Kohe mitte midagi halba ei oska öelda. Kulunud bridgestonest peab palju paremini.
Soeneb kiirelt, ka kruusal käitub kenasti. Võimalik, et mul on tagasihoidlikud nõudmised rehvile, aga ma hetkel olen rahul ja kuidagi ei tundu, et bridgestonest oleks kehvem. Eks paista, kuidas ta kuluma hakkab. Alla paneku hetkel oli odo näit 40064 km.
Arst ütles, et ma olen normaalne, isegi vastav paber anti.
Re: Full Bore USA vs Bridgestone
Teeme siis enne sügist väikse vahekokkuvõtte
hetkel pisut üle 7000km sõitnud. On kulunud, aga mitte lõpuni, isegi mitte kulumis märkideni. Kanti pole ka üllataval kombel kulunud. Kuna on üheseguline rehv, siis vihmaga olen ennast kallutamisega tagasi hoidnud. Isegi kruusal on üllatavalt toimekas, hoolimata oma vähesest mustrist.
Tundub, et paar tuhat saab veel kindlasti sõita, enne kui uut on vaja ostima hakata. Jätkuvalt olen rahul.
hetkel pisut üle 7000km sõitnud. On kulunud, aga mitte lõpuni, isegi mitte kulumis märkideni. Kanti pole ka üllataval kombel kulunud. Kuna on üheseguline rehv, siis vihmaga olen ennast kallutamisega tagasi hoidnud. Isegi kruusal on üllatavalt toimekas, hoolimata oma vähesest mustrist.
Tundub, et paar tuhat saab veel kindlasti sõita, enne kui uut on vaja ostima hakata. Jätkuvalt olen rahul.
Arst ütles, et ma olen normaalne, isegi vastav paber anti.