1. leht 1-st

Sidur

Postitatud: 11 Apr 2016, 23:19
Postitas Vallo
Tervitused...

Kas kellelgi kogemusi ja teadmisi? Hüdrosidur ning jama selles , et külma mootoriga libiseb . Kui mootor soojaks sõidetud on kõik ok, ei mingit probleemi. Alguses arvasin et siduri töösilinder ei lähe tagasi , puhastasin ära silindri, vooliku ja õlianuma , panin ajutiselt seibid töösilindri kojale vahele et jääks kaugemale vardast aga ei midagi, ikka sama teema. Nii palju kui olen leidnud infot siis kõigil ikka rohkem sooja mootoriga probleeme või koguaeg. Iga mõte teretulnud...

Re: Sidur

Postitatud: 12 Apr 2016, 09:34
Postitas boob
Kui jutt on tsiklist ja märgisidurist, siis 99% õli teema. Vaheta õli ära ja pane sisse see kraam, mis tootja on ette näinud.

Re: Sidur

Postitatud: 12 Apr 2016, 12:35
Postitas Vallo
Tegemist siis 93 aasta VN1500, eelmine hooaeg sõitisn valvoline 10W-40 API SG mineraal , kuna eelmine omanik ütles et kasutas seda ja oli ka kaasas pool liitrit kui ratta ostsin. MIks mineraal siis olen saanud infot et sellel rattale on sobilik mineral ja mida paksm seda parem . Manualis on õli kohta kirjas et SE,SF või SG 10W-40, 10W-50, 20W-40 või 20W-50. Jamad hakkasid eelmise aasta kevadel ja esimest korda tunsin üleelmine sügis kui lolli peaga lisaisn valvoline poolsünti sisse, sest muud polnud lisada. Sõitisn hooaja rahulikult ära , külmalt ei kiirendanud ja kõik oli ok. Kahtlustasin ka ise õli teemat ja vahetasin marki. Nüüd panin sisse Motul 3000 4t 10W-40. Kui esimese sõidu tegin tänavu siis külmalt libises, teiskorda ei ole veel jõudun proovida/sõita. Kui õli teemat kindlalt väidad siis peaks nüüd võibolla korra veel proovima ja kui on natuke parem kui enne siis soojaks ja uuesti veel kord õlivahetus?!

Re: Sidur

Postitatud: 12 Apr 2016, 17:56
Postitas boob
Kui selle õliga hakkas libisema, siis oleks mõistlik ära vahetada jah. Siis sõida veidi, siis õli peseb loodetavasti veidi seda libistavat värki maha ja uue õlivahetusega on ehk elu veidi parem :D

Re: Sidur

Postitatud: 18 Apr 2016, 20:03
Postitas rannamees
On ka selliseid juhuseid olnud ajaloos, et ketastelt libisevat õli lihtsalt õlivahetusega maha ei saagi.
Aitab ainult ketaste pihuvahel pesuainega pesemine ja siis õige õliga kokku teha, sidur koostada, õige õli sisse.
Kui ise teeks, siis ma võtaks kohe siduri lahti, et mitte 2x katsetada...

Re: Sidur

Postitatud: 19 Apr 2016, 10:29
Postitas kussa
Isikliku kogemuse põhjal võin Boobi juttu kinnitada. Kui sõitsin VTX 1800 siis sidur libises ja vahetasin mootori õli GULF oli vastu ja asi paranes 100 protsenti.

Re: Sidur

Postitatud: 23 Apr 2017, 20:13
Postitas Vallo
Võtsin talvel kaane maha, vaheplaadid tiba sinised, siduri vedru 0,5 mm madalam kui service limiit( ehk jumala kulunud), kettad enam vähem. Nüüd uus vedru, uued kettad ja vaheplaadid korralikult puhastatud - siduri mured kaunud.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele!