1. leht 1-st

FIlter Maanteekarikasarja ohutust tagama

Postitatud: 12 Apr 2018, 11:00
Postitas maiasmokk
Tere kaaskannatajatele.
Jagan igaaastast abipalvet, võimalik et on huvilisi....... :hat;


Head motoregulleerijad,

kevad on saabunud ning kaugel pole ka esimesed tänavused Filter sõidud.
Seetõttu kirjutan teile ühismeili, et paluda teid ka tänavu appi FIlter Maanteekarikasarja ohutust tagama.

Järgneva lingi all avaneb pilvepõhine tabel, kuhu paluksin kanda info, millistele etappidele saaksite/sooviksite sellel hooajal tulla. Igaks etapiks vajame kokku 8 motomeest: https://docs.google.com/document/d/1PcJ ... vzPW0/edit

Kui olete tulemas, siis palun kirjutage lahtrisse JAH ning linna nimi, millest päeva alustate. Kui ei ole sellele etapile tulemas, siis palun kirjutage lahtrisse EI.



PS! Kui teie tutvusringkonnas on uusi mootorratuureid, kes võiks asjast huvitatud olla, siis palun levitage infot ja seda linki ka neile.

Sarnaselt eelmisele aastale pakuksime vaeva eest ka tasu põhimõttel 50€ kohapealse töö eest, seal hulgas siis võistluse ajal rajal kuluv kütus, ning kuni 25€ kohale ja koju sõidu eest, põhimõttel 0,1€/km. Teisisõnu, tasu jääks sõltuvalt kohalesõidu pikkusest vahemikku 50€ kuni 75€.

Laias laastus on Filter Maanteekarikasari üsna endisel kujul. Siiski mõningad uuendused on.
Annan teile järgnevalt ülevaate neist uuendustest, mis motoreguleerimist mõjutavad:

1) Võru etapi asemel on meil Suure Munamäe etapp. See tähendab, et võistluskeskus asub Võru asemel Haanjas.

2) Enam ei ole eraldi naiste sõitu. Naiste sõit on liidetud meeste sõiduga sellel põhimõttel, et täisealised on liidetud lühikese maa meeste sõiduga ja alaealised tüdrukud on liidetud lühikese distantsi noorte sõiduga. See tähendab, et selles mõttes läheb lihtsamaks, et nelja stardi asemel peale turvama kolme starti. Samas motomeeste arvu etappide lõikes ei tahaks vähendada. Pigem püüaks järele jäävaid starte põhjalikumalt katta.

3) Sileda maa etappidel (Kõik peale Viljandi ja Suure Munamäe) tuleb kasutusele pundi aegade ja kohtade põhimõtte. See tähendab, et kõik ratturid, kes finišeerivad ühes suures grupis, jäävad jagama samu aegu ja kohtasid. Fotofinišiga võtame välja vaid absoluutarvestuse esimesed
12 meest. Selle meetme mõte seisneb selles, et soovime vähendada finišis hullu panemist ja seetõttu ohtlikke olukordi. Seega võib oletada, et finišid muutuvad tänavu rahulikumaks. Samas jällegi, sarja kokkuvõttes edu saavutamiseks tuleb nüüd sõidu jooksul eest ära sõita. See tähendab, et tõenäoliselt muutub sõit aktiivsemaks ja tekib rohkem väiksemaid gruppe, keda peame katma. Teisalt väheneb jälle grupikukkumise oht, kuna ennekõike kukutakse ikkagi suurtes gruppides.

Kokkuvõtteks, kuna esimese stardini pole jäänud enam palju aega, siis palun vaadake oma võimaluses võimalikult kiirelt üle ning kandke tabelisse. Siis saame juba konkreetselt ühendust võtta, et kuhu, mis kellaks konkreetsetel etappidel tulla tuleb.

Tervitades
Mihkel Reile
Filter Maanteekarikasarja peakorraldaja


EDITED by Ozzy

Re: FIlter Maanteekarikasarja ohutust tagama

Postitatud: 12 Apr 2018, 13:13
Postitas kuzmitz
Murran ka juba jupp aega pead, et kas ja millisele etapile minna... Kaks magusamat etappi ei sobi ajaliselt ja teised on sutsu kaugel.

Re: FIlter Maanteekarikasarja ohutust tagama

Postitatud: 12 Apr 2018, 16:32
Postitas ozzy007
Imre -- ma õhkõrna lubaduse Pandivere 14. juuli rattaralli julgestusele kaasaaitamisele annan.
Regada tabelisse ei julgeks, aga vaja ju, teeme ära!

:beer:

Re: FIlter Maanteekarikasarja ohutust tagama

Postitatud: 12 Apr 2018, 23:54
Postitas maiasmokk
ozzy007 kirjutas:
12 Apr 2018, 16:32
Imre -- ma õhkõrna lubaduse Pandivere 14. juuli rattaralli julgestusele kaasaaitamisele annan.
Regada tabelisse ei julgeks, aga vaja ju, teeme ära!

:beer:
Ei , aga minule ei peagi lubadusi andma. Nagu kirjas oli siis "ehk on huvilisi".
Kui jahh siis on vaid google.docs tabelisse end kirja vaja panna........
Ozzy sa ju tead neid kohustusi misvaja täita, pole ju kontimurdvat miskit...

:bike: