Juulis motikatega Dracula maale...

Moderaator: Juhatus

Vasta
Kasutaja avatar
ozzy007
Postitusi: 1128
Liitunud: 18 Jaan 2010, 14:06
Tsikkel: Jawa350-634; F800GS; XTZ750
Asukoht: justkui "Rakvere äärelinn"

Juulis motikatega Dracula maale...

Postitus Postitas ozzy007 »

Hei!

Nagu varemgi oleme jõudumööda oma motomatku päeviku-blogi vormis järeltulevate põlvede tarbeks kirja pannud nii üritame ka seekord...
Kirjapaneku mõte on, et oleks mida vanaduses kamina ees kiiktoolis lugeda ja ka see, et julgustada teisi motomehi koduteedest kaugemale (võõraid tuuli/sääski/kilomeetreid) kiikama, mida enne reisu ettevalmistama peaks, millele enne reisu aega ei olemõtet raisata jne-jne. Ja samuti selleks, et anda vihjeid mida järgmised matkajad meie vigadest õppida saavad ;) Ja aeg-ajalt on kosta olnud, et kirjapandud juttudel on ka lugejaid (üllatuslikutl isegi piiri tagant keegi Jessica) ja keegi olla isegi kasutanud sõna fänne :oops:
Seoses jätkuva demokraatia kehtimisega ja sõnavabadusega on kõigil vaba voli teemas kaasa rääkida!
Ja luban ka (nagu tavaks on saanud) ei saa olema kirjapandu väga tõsisuskne ja kuiv raport :beer:

Meenutuseks ka varasemad meie sõidujutud:
2010 Eevroopas viewtopic.php?f=4&t=140,
2012 Krimmis viewtopic.php?f=4&t=523&p=11381#p11381, Vabandan, et Krimmi jutukene on lõpetamata, aga mul on märkmed säilunud ja vaba ajaresursi tekkides tuleb ka sinna päevi-seiklusi juurde
2013 Venemaal viewtopic.php?f=4&t=640&p=11437#p11437


Seekordsest plaanist -- kuna GS-Team käis vahepeal muudetud koosseisus ka Venemaal ja juba ammu plaanitud Rumeenia ahvatlus on jätkuvalt põues-kiivri all edasi tiksunud siis oli sihtkohaga lihtne. Ja kui mehed juba midagi mõtlevad siis peab see (kui naised lubavad) ka teoks saama ju! :roll:

Tänaseks on üks koosolek peetud, sihtkoha vaateid ekraanidelt imetletud http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... CoQMygNMA0.
Selgeks on saanud ka, et seekord osalevad Tedre, Papadimos, Peep, Kino ja Ozzy. Stardime 27.nädala keskel-lõpus. Fakt selline peaaegu täpne, sest pool pundist läheb esmalt autoralli Poola etappi vaatama. Teine pool pundist stardib pühapäeval kodust ja kokku saadakse Ungaris Noszvaj's elavate ammuste tuttavate juures.
Kuna kõigi puhkuseaeg on piiratud siis logistiline otsus tuli tavatu -- rattad haagistele ja paneme autoroolis ühe jutiga EST-LV-LT-PL-SVK-HUN, sealt edasi juba sadulas mööda maalilist Rumeeniat seikleme/telgime ca. 7-10 päeva ja tagasi samuti haagistel ühe jutiga.

Kuna motomatka väga oluline komponent on motikas siis neid on soovituslik enne matka silitada. See silitamine on tavaliselt pere naispoolele arusaamatu ja enamjaolt ka kohaliku kirjanduse sirvimisega paralleelselt toimuv ühistegevus millel käigus osalejad kogunevad kokkuleppe korras ja asjalikke nägusid tehes seistes kobaras ümber motikate.
Papadimos, Peep ja Tedre silitasid talve-kevadega niiväga, et tekkisid suisa uuemad Gessud. Kino ei ole me suutnud siiani Bayerische Motoren Werke AG usku pöörata ja tema ratsutab ikka Kodus Tehtud Mootorrattaga. Mina otsustasin enne matka veidi trenni teha ja Streetmoto orienteerumistel vormikõverat tõsta ning pärast silitasin ka ratsut hoolikamalt/süvitsi.

Seekord hakkasime plaane nii varakult tegema, et Krimmi tripi eelset paanikat kus midagi tellitud aga saabumata jmt. ei tekkinud. Juba tänaseks on minul kõik veel eelmine nädal puudunud varuosad olemas (ja õnnelikutl külge installitud ka). Uued Gessud on ka kõik täisvarustuses komplekteeritud.
Ainus lahendust vajav asi on veel sellised autohaagised mis ka Pan'idele pumaagade poolest sobivad ja rataste proovi-kinnistused teha.

Ja kuna 10.päeva väljasõiduni siis on põhitegevuseks ainult oodata õiget tundi (ja reisuärevuse tekkimist) ning siis tuli kolvi kõrvale teha...

Ahjaa -- pakkimine ka. Kuimitu särki-sokki kaasa? Mitu trikood, mis PH-ga päiksekreemid? Kas kõrge või madala seljaga toolid? Kas paksem või õhem magamiskott? Mitu VanaTallinat on hädavajalik?. Mis dokumendid kindlasti kaasa peab võtma?

Tundub, et päris palju on veel teha enne väljasõitu...
Käesolevaga ärgitan veelkord osalejai teemas kaasarääkima oma ettevalmistustest :beer:
Manused
Sihtkoha vaated ekraanil
Sihtkoha vaated ekraanil
DSC_0718-2.jpg (190.66 KiB) Vaadatud 17368 korda
Sihtkoha vaated ekraanil
Sihtkoha vaated ekraanil
DSC_0713-2.jpg (239.95 KiB) Vaadatud 17368 korda
Trenn nr. 2
Trenn nr. 2
IMG_3624-2.jpg (117.83 KiB) Vaadatud 17368 korda
Trenn nr. 1
Trenn nr. 1
IMG_2366-2.jpg (124.9 KiB) Vaadatud 17368 korda
Motika matkaks ettevalmistamine
Motika matkaks ettevalmistamine
DSC_0859-2.jpg (289.1 KiB) Vaadatud 17368 korda
____________________________________________________________________________
Elus ei pea oluline olema eesmärk, vaid ikka teekond... :biker2:

Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/Rakvere-MEK-Bi ... 780932656/

Kasutaja avatar
ozzy007
Postitusi: 1128
Liitunud: 18 Jaan 2010, 14:06
Tsikkel: Jawa350-634; F800GS; XTZ750
Asukoht: justkui "Rakvere äärelinn"

Re: Juulis motikatega Dracula maale...

Postitus Postitas ozzy007 »

nonii, tagasi kodus.
kogutrip ca. 6500KM, sellest motikasadulas :biker2: 3050KM.

täpsemalt-kirjanduslikumalt lähitulevikus...
ma loodan, et Papadimosel või Tedrel on naffikaatorist jagamiseks ka sõidulogi :beer:

:hat;
____________________________________________________________________________
Elus ei pea oluline olema eesmärk, vaid ikka teekond... :biker2:

Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/Rakvere-MEK-Bi ... 780932656/

Kasutaja avatar
ozzy007
Postitusi: 1128
Liitunud: 18 Jaan 2010, 14:06
Tsikkel: Jawa350-634; F800GS; XTZ750
Asukoht: justkui "Rakvere äärelinn"

Re: Juulis motikatega Dracula maale...

Postitus Postitas ozzy007 »

Aga alustame siis ikka algusest...

Mõnigased ettevalmistused lisaks pakkimisele sisaldasid ka rataste bussi-haagisele paigaldamist mis vajas googeldamist ja teiste kogemustele tuginevat abiraamide ehitust ja peale-kinni nad saidki.

Peep-Tedre-Papadimos panid bussiga juba neljapäeval minama -- eesmärgiga esmalt nautida kodumaa rallisangarite kihutamist Poolamaa autoralliradadel.
Mina koos Kinoga startisime laupäeval 19:25 Rockverest.
Väikesed teeremondisegadused enne Riiat -- tagantjärgitarkuseks see et kui "keskööpaiku teeremondifooris punane tuli siis ei maksa eriti edasi sõita". Murphy sääduse järgi tulevad vastu rekkad ja teeremondi tõttu kõrvaletõmbumise kohti ei ole.
Samuti tagantjäreletarkuseks see, et auto mis igakuiselt paarsada kilomeetrit sõidab hella ja osava naisterahvakäes igati tipp-topp -- siis täiskoormas ja haagisega võivad pidurid teha seda mida tavaliselt ei tee. Ehk tagapidurid olid vähese sõitmisega veidi käest läinud ja Paidest liitrite kaupa kaasaostetud Värska kulus marjaks ära. Sama ei saa muidugi öelda kaasaostetud Kalevi shokolaadi kohta.

Igatahes päike tõusis Leedus ja 9 paiku olime juba Suwalkist läbi. Siht-eesmärk Eger naffigaatoris nii me kilomeetreid neelasime.
Ahjaa vahepeal võtsime autol mõne korra ratast ka alt ära ja vaatasime mida piduri pealejäämisega teha saame. Kuskil x-kohas poolamaal jõudis bussiseltskond järgi ja nii me pead-käed-kogemused ühendades Egeri poole kulgesime. Järjekordses bensukas võtsin südame rindu ja läksin vaba päeva nautivatelt rekkameeestelt eritööriistu lisaks paluma. Minu aktsendivaba suhtluse peale saadeti ühe rekka juurde kus "semljakk" peatub -- üllatuseks selgus, et Serbija rekkamees on meiesugustel motomatkajatele "semljakiks" sobilik küll. Igatahes vajalikud abivahendid (suur haamer ja 8-sed poldid) saime.

Viimane kolmandik teekonnast möödus stiilis "kas ennem väsib eesti mees roolitaga või lääne raud/tehnika annab alla või katkevad koormavööd ja motikad tahavad ise sõita".
Kuuldavasti läks bussis liikvele dialoog (nüüd kujutage Kalev Kruusi häält lausumas) "...ja võistleja Tedre jõuabki eesliikujale järgi, nii natuke kohaneb, siis näitab ennast eessõitjale, siis tõmbab tagasi, veelkord näitab eesõitjale... kindasti on eessõitja juba hirmul MILLAL see juhtub ja huraaa mööda ta lähebki!!! ja kohe jõuab järgmisel eesliikujale järgi ja nii natuke kohaneb, siis näitab ennast eessõitjale, siis tõmbab tagasi, veelkord näitab eesõitjale...jnejne " Selline vormeliradadelt tuttav dialoog jätkus mitmete pikkade ja igavate poola külade läbimisel ja ka juba slovakkia mäehakatisel ja ungari kiirteel. Eks juhte oli tabanud poola ralliradadel eesti sangarite poolt näidatud kiire ja kindlameelne sõidustiil... Päikeseloojang kohtas meid juba Ungaris.
Natuke "Metsatöllu stiilis rauatapmise" sünergijale hakkas tekkima juurde üks mõttekene -- äkki võtaks juhtme seinast ja paneks kuhugi ilusasse kohta laagri püsti ja võtaks chillimalt...
Aga üllatusena selgus, et oli veelüks variant ehk me jõudsime kohale! Ja ainult 13 minutit keskööst hiljem -- HURRAAA!
Ainsaks silmaga nähtavaks "kaotuseks" oli üks koormavöö mis minu gessu hellalt hoidmise lõpetas.

Navigaatorite ja google mapsi poolt planeeritud ca 1650KM läbimiseks ca 22 sõidutundi on/oli optimistlik. Täpseid sõidutunde kokku lugeda keegi ei viitsinud, oma osa aja venimises oli ka pidurite hingeelu uurimisel. Kes viitsib-tahab aidata siis arvutage -- startisime laupäeval kell 19:25 ja kohal olime esmaspäeval kell 00:13.

Pimedas kesköös tegime kuni kaheksa tiiru mööda uinunud idüllilise väikelinna tänavaid. Varsti selgus ka, et meid väga avasüli ei oodatud, aga voodid anti.
Arvestades kui tublid sõidumehed me olime olnud siis lubasime endale natukenes sirvida kaasavõetud eesti rahvuslikku punast raamatut ja magama.

Läbisõiduks 1680KM (autoga) ja öömajaks Noszvaj.
Manused
Sinna "kuhugi" peame veel täna jõudma!
Sinna "kuhugi" peame veel täna jõudma!
DSC_0999-1.jpg (139.13 KiB) Vaadatud 17198 korda
Mu piip, mu kaabu, mu kohver, mu motikas...
Mu piip, mu kaabu, mu kohver, mu motikas...
DSC_1004-1.jpg (159.38 KiB) Vaadatud 17198 korda
"ükskord katkeb kannatus..."
"ükskord katkeb kannatus..."
DSC_1003-1.jpg (260.93 KiB) Vaadatud 17198 korda
Käib töö ja vile koos, heihoo-heihoo...
Käib töö ja vile koos, heihoo-heihoo...
DSC_0993-1.jpg (294.5 KiB) Vaadatud 17198 korda
DSC_0950-1.jpg
DSC_0950-1.jpg (258.49 KiB) Vaadatud 17198 korda
Proovisõit ;-)
Proovisõit ;-)
DSC_0947-1.jpg (383.19 KiB) Vaadatud 17198 korda
____________________________________________________________________________
Elus ei pea oluline olema eesmärk, vaid ikka teekond... :biker2:

Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/Rakvere-MEK-Bi ... 780932656/

Kasutaja avatar
ozzy007
Postitusi: 1128
Liitunud: 18 Jaan 2010, 14:06
Tsikkel: Jawa350-634; F800GS; XTZ750
Asukoht: justkui "Rakvere äärelinn"

Re: Juulis motikatega Dracula maale...

Postitus Postitas ozzy007 »

nii, edasi...

Järgmisel hommikul ärkamise aega me eelmisel õhtul kokku ei leppinud, erilist tahet kohe hommikul sadulasse ja matkama hakata peale mitukümmet tundi autoroolis ei olnud miskipärast kellegil. Pigem mõeldi Peebu poolt kirjeldatud kohapealse võõrustaja Anti veinikeldrist...
Esmaspäeva hommikul kõvasti peale kukke ja koitu ärgates tabas meid väikene üllatus -- öösel saabudes sõidust roidunud ei mäletanud me õhutemperatuur. Hommikul oli väljas juba +25 kraadi. Siis meenus küll, et eelmisel ühtul juba Slovakkias oli bussi näidanud +40 karaade ja Toyotatootja miskipärast soojemat kui +33 ei raatsi näidata.
Ühesõnaga kohe hakkas PALAV!

Enne kui hommikukohvi ja peakokk Tedre pudru konsumeerimise järele planeeritud veinikeldriga jätkan natuke eelmisse õhtusse tagasi.
Nimelt tagantjärgitarkuseks teistele matkasellidele (ja loomulikult iseendale ka) rataste haagisele kinnitamise tarkusi. Eesti mees on ju ise tark ja nutikas ning kui naine ei ütle siis teab ise mida ja missmoodi. Aga sõidul Rkv-Noszvaj selgus et vähemalt meie Kinoga panime (veidi) puuse. Haagis tuleb ajada niipalju kui võimalik absoluutsesse tasakaalu. Meie lähtusime sellest, et kaks 200+ kilo kaaluvat ratast kinnitada võimalikult hästi ja vältimaks pidurdustel tekkivat inertsi kinnitasime esirattad vastu esiportet. Aga see tekitas haagise tiislile lisakoormuse ja autorongi juhitavus-sõidustabilsus kannatas. Tagasiteeks tekkisid mõtteid kasti ehitatud raami liigutada ja kaalujaotust korrigeerida. Seda me tagasiteel ka tegime ja efekt oli märgatav. Parimat tulemust BMW ja KTM kaalude erinevuse jmt. tõttu me muidugi saavutada ei suutnud. Samuti on abiks kohvrite ja muu kraamiga haagise balanseerimine. Järgmiseks korraks igatahes targemad.

Samuti eelmise õhtu raamatuklubis tekkis arutelu -- kas selline tegelikult karmimaks/raskemaks osutunud kohalesõit on õige ning kunagi tulevikus (ja esmalt muidugi tagasiteel) kordamist väärt. Üldiselt arvestades üldist väsimust oli seisukohad fifty-sixty -- kohalejõudmine OLI raske. Aga samas kui esmaspäeval ärgata oledki juba ihaldatud tripi-piirkonnas ja väsimus on ju unustatud.
Staistikast ka -- mina näiteks magasin voodis viimati öö vastu laupäeva, kõrvalistmel tukkumised suutsid pliiatsi enamvähem terava hoida ca 40 tundi -- enda jaoks uskumatuvõitu saavutus mida varem pole juhtunud!
Arutelu käigus leppisime kokku, et lõpliku seisukohta ei tekita-hääleta, aga tagasiteel proovime kuskil poole peal ikka ööbimiskoha leida.

Aga nüüd aitab targutamisest ja siirdume edasi päevaprogrammiga...

Päike siras ja rataste mahavõtmisest ning asjade ringipakkimisest seljad märjad. Kaasapakitud riietest rändasid soojad voodrid-pesud-vihmariided autodesse. Siin kliimas neid vaja küll ei lähe. Mõnigi mees natuke kahklevalt vihmariideid maha jättis, aga kui arvstada et on +30 kraadi siis vihmamärg peaks kuivama minutitega. Ja kui sõitmaminekuks ettevalmistused tehtud siirdusimegi linnavahele. Asjatoimetuste käigus tegime energia saamisek slahti ka Kino poolt Paidest kaasaostetud Kalevi shokolaadi, päris hää oli.

Ja esimene pit-stop oli Anti veinikelder. Arvestades, et meil oli kavas esmaspäeva õhtuks Rumeeniasse jõuda proovisime keelega eesti mehe ungari väljadel kasvanud viljade väärtust. Kaasa niristasime punsu ja lihtsalt muljetasime. Õues oli selleks ajaks juba +30 ja kui me keldrisse laskusime siis +10 kraadi tundus nagu kodus.

Igatahes elu ungaris on hää. Kohaliku pitsabaari Don Carlos kinnitas seda. Kraadiklaas kerkis +37,5 ja meie panime riidesse ja sadulasse. Dresscode valimine oli keerulisevõitu -- turvakaalutlused pihustas kohalik kliima. Nii teksade-pusadega me Satu Mare poole teele asusime. Sõites kiirteel ca 140 km/h lühikeste pükstega (mina valisin teksade asemele sõidupükste säärte eemaldamise) oli tunda kuidas teeasfalt õhkab -- täitsa uskumatu aga kui varem on see tunne olnud linnavahel siis siin kiirteekiirusel OLI PALAV!!
Igatahes mõnesaja kilomeetri pärast olimegi piiril ja varsti juba Rumeenias.
Teekond viis meid riigi nn. idapoolsemasse ossa mis tundus kiivrivisiirist vaadates selline natukene vaesem ja mahajäänum ning lõhnas otses mõttes s*ta järgi. Osavamad ratturid suutsid varsti "lehmakakatriibu" kõhualla tekitada. Avastasime ka kohalike loomapidamistraditsiooni -- poisikesed-karjakud ajavad terve küla karja õhtuks külavahelt läbi ja iga pere lehm(ad) lähevad ise oma kodu. Inteligentsed lehmad seal Rumeenias.
Juba plaane tehes me erilisi sõidukilomeetrite kogumise eesmärke ei seadnud ja seepärast hakasime varakult öömaja-laagrikohta otsima. Navigaatoris olev uusim euroopa kaart näitas kohapeal ainult teid -- ei maastikku-järvesid-jõgesid-metsa. Piirkonnas kus sõitsime järgnes teeäärsed külad üksteisele. Mõnes külas uhkemad-suuremad maja, mõnes pisikesed uberikud. Mõnes külas kahehobusevankrid, mõnes mitte. Maantee ääres oli kombainid juba vilja koristamas ja mõte, et kuhugi koristatud vilapõllu äärde telgid panna oli täitsa üleval. Järjekordses külakeses tegime poepeatuse -- väikese elevuse meie saabumine tekitas. Teised siirdusid shoppama, meie Kinoga jäime õue "turvama". Edevalt rattal lebotades suutsin muidugi teha motomatkaja tüüpjuhtumi -- kukkusin koos motaga pikali. Elevust publikul ja abilisi ratast püstitõstmas kuipalju. Tundub ka, et nüüd olen kohaliku paparatso fototeegis ka.

Seda kas külastatud poe interjöör või kohalike suhtumine aga igatahes telkimise mõte asendus navist lähikonnas leitud kämpalaagri sihtmärgistamisega.
Leitud Delta kämpalaager oli värske-europrojekt. Tedre suutis receptioni-tädilt väljameelitada motomeestele tasuta telkimise + basseinikülastuse. Ja vanni mis osutus termaal-veega basseiniks me kiiresti ka siirdusime. Seda kas süüdi või abiks olid Tedre meelitused või tädi pealekäimine aga mingi arusaamatu finantsskeem selle tshekk-inniga igatahes oli.
Bassus oli vesi soe, taamal mäed -- krt motomatk on ikka lahe. Kogemustega vandersellide käes kerkisid ka telgid hetkega. Öö tõotas tulla palav ja telgi pealmisi katteid me ei pannudki. Ainult magamiskotiga madratisile hetimise vastu olid sääsed kes usinasti meiega tegelema asusid.
Motomatkajate telklaager on alati hästivarustatud, nii ka meil. Sirvisime ungarist kaasasaadud kirjandust vaheldumisi koduse nostalgijaga ja arutlesime ilmaelu. Kohalikust poest ostetud vorstid-juustud oli täitsa söödavad. Aruteluks tuli ka see, et üllatuslikult mni mees ei söö mittekunagi hommikuti putru ja mõni mees ei loe kunagi eesti rahvuslikku kirjandust kodus -- aga motomatkal ALATI.
Pudru kohta lisan kindlasti ühe fakti -- nii head putru nagu Tedre teeb ei ole mina mitte kusagil mujal kui motomatkadel saanud.

Asukohaks Tasnad ja läbisõiduks 298km (tõsine sõidupäev noh, aga eks kohalesõidu väsimus oli natuke kontides ka!)
Manused
Kõik lapsed vanni, kõik lapsed vanni...
Kõik lapsed vanni, kõik lapsed vanni...
delta.jpg (33.29 KiB) Vaadatud 17167 korda
Maius nimega "kirju-koer Kalev"
Maius nimega "kirju-koer Kalev"
DSC_1010-1.jpg (217.9 KiB) Vaadatud 17168 korda
Päikese käes on motikatel ka palav, lemmikkoht on varjus
Päikese käes on motikatel ka palav, lemmikkoht on varjus
DSC_1011-1.jpg (291.99 KiB) Vaadatud 17168 korda
DSC_1016-1.jpg
DSC_1016-1.jpg (176.95 KiB) Vaadatud 17168 korda
DSC_1021-1.jpg
DSC_1021-1.jpg (247.69 KiB) Vaadatud 17168 korda
DSC_1022-1.jpg
DSC_1022-1.jpg (260.2 KiB) Vaadatud 17168 korda
DSC_1024-1.jpg
DSC_1024-1.jpg (114.55 KiB) Vaadatud 17168 korda
____________________________________________________________________________
Elus ei pea oluline olema eesmärk, vaid ikka teekond... :biker2:

Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/Rakvere-MEK-Bi ... 780932656/

Kasutaja avatar
ozzy007
Postitusi: 1128
Liitunud: 18 Jaan 2010, 14:06
Tsikkel: Jawa350-634; F800GS; XTZ750
Asukoht: justkui "Rakvere äärelinn"

Re: Juulis motikatega Dracula maale...

Postitus Postitas ozzy007 »

nii, määrisin vahepeal trükimasinat (R ja K täht kippusid klõbisema ja lint ei tahtnud joosta -- keegi ikka mäletab neid kirjamehi seganud probleeme).

Nii aga ommikupudru rihmavahel, laager kokku ja tuli kolvikõrvale (üks mees tegi ka kolvi peale tule) ja sadulasse...

Maalilised (loe: ilusad) vaated, külad, kilomeetrid sulavad rehvide all, palav aga keegi ei nurise...
Lõunasöögi asenduseks võtsime x-kohas külapoes kohaliku jäätist. Arvestades motomeestest maalitud teatavat portreed siis lõuna-jäätis sobis meie imagoga superhästi. Mõni mees suutis küll sama ajaga isegi kaks jäätist manustada, aga see tähendas ju veelgi robustsemat motomeelsust ja enam kilokaloreid mida põletada ;-)
Aga jällegi sadulasse ja tuult nautima...

Õhtuseks baaslaagriks hääletasime (peale teatavaid eriarvamusi) Rakverega elanikearvult konkureeriva linnakese servas asuva kämpinguplatsi. Need kes on käinud mitmekesi matkamas teavad kindlasti seda sooja ja sõbralikku diskusiooni öömaja otsuse tegemisel. Kohalik perenaine presenteeris ja tutvustas sulaselges rumeenia keeles pakutavaid valikuid ja hindu ning meie valisime loomulikult telkimise. Läbisõiduks 302 KM ja baaslaagriks Vatra Dornei.

Igatahes thsekk-inn tehtud saadeti koosoleku otsusel Tedre ja Kino shoppama. Arvestades, et palavus teeb põhjamaiste külmade ja kalkuleeritud meestega imesid siis poest toodi Kino ainuotsusega viie mehe peale kolme erinevat sorti lektüüri (õiglasem oleks olnud viite eri sorti hankida) -- aga nüüd läks rabamiseks, sest eks igaüks soovis õhtuks endale uut ja seniproovimata, aga matemaatika on matemaatika.

Isenesest ka seekordne kämping oli ilus ja kena ainus üllatus tabas meid san.sõlmes. Seda, et duzziruumides veeäravoolud on ahtad seda me teadsime, aga seda, et 4 erineva meestetualeti peale on ainus ÜKS roosat värvi prillalud me küll oodata ei osanud.
Aga koheselt moodustati kogu puhkeala meestest korrektne ja taasesitamist võimaldaval viisil ülestäheldatud järjekord ja ka see mure oli lahendatud.

Õhtu möödus järgmise päeva marsuuti palneerides ning vandersellide koduseid spordiharjumusi selgitades. Peaaegu igalühel oli oma arvamus mida presenteeriti ja kaitsti maailma parimal viisil.
Hommik leidis laagri mõnusalt nurrumas. Esimesed ärkajad tõdesid taas et reisu planeerides ja sihtkoha maad arvestades tehtud turvaplaanid ei khti. Oli ju mõttes omi asju heaperemehelikult hoida aga tegelikkuses olid kiivrid/navid ja muud väärtuslikud ning vähemväärtuslikud asjad seal kuhu eelmisel õhtul pudenesid. Aga järelikutl oli vanajumal taaskord eestlane või kohapealsed olud nii turvalised, et kõik oli alles.

Taaskord kohvi- ja pudru ja pakkima...
____________________________________________________________________________
Elus ei pea oluline olema eesmärk, vaid ikka teekond... :biker2:

Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/Rakvere-MEK-Bi ... 780932656/

Kasutaja avatar
tedre
RRRC
Postitusi: 145
Liitunud: 18 Jaan 2010, 16:14
Tsikkel: BMW R1200GS
Telefon: 5065350
Asukoht: Piira

Re: Juulis motikatega Dracula maale...

Postitus Postitas tedre »

Leidsin hea kirjelduse mis tunne on palavaga, mida igapäevaselt kogeda saime, tsikliga sõita. Koduses Eestis seda mõnu vast ei saa.
"Kui te keegi pole juhuslikult 38 kraadiga tsikliga sõitnud, või kui juhtub olema selliseid inimesi siin lugejate seas kes pole ÜLDSE tsikliga sõitnud mingil arusaamatul põhjendusel, siis las ma kirjeldan tagasihoidlikul moel siis tänast päeva. Kujutage ette, et te istute kaksiratsi kooli kehalise tundidest tuttava armastatud-vihatud hobuse peal. Ei, tsikli-iste pole sugugi pehmem ja mõnusam. Kui siis natuke anatoomilisema kujuga. Nii, istute jah? enne seda toppige selga endale mingid lahedad suusapüksid, või okei noh paksud teksad käivad ka. Seejärel mingi suusa või purjejope. Ja nüüd pähe kiiver. Kui kiivrit pole siis 2 käterätti või põrandavaip sobib ka mässida ümber kolba. Kindad kätte kindlasti Jalga talvesaapad, veel parem vildid. Nii. Kui see on tehtud siis võite teha veel 25 kätekõverdust et saada kätte see tunne mis valdab peale kohvrite ja muu isikliku sita peale pakkimist, GPSi yhendamist ja väikest manööverdamist põletava päikese all. Valmis, jah? Nüüd pange tööle suuur suur föön. Suur-suur, mis yle terve keha puhuks. Ja kõvasti puhuks. Õhujoa kiirus võiks olla seal 120-150 kmh vahel. Ja õhutemperatuur kuskile sinna tavaföööni mediumi peale. Ütleme 35C. Nüüd olete te valmis kogema kõige ehedamat Lõuna-Euroopa tsiklireisi kogemust. Sulgege silmad ning veetke kaksiratsi hobuse seljas 9 tundi. Vahepeal võite kuseda hobuse kõrvale maha ja natuke vett juua. Korra võib ka duši all käia kui pilt eest hakkab minema. Aga ainult korraks. Kedagi kallistada ja vinguda pole lubatud."

Kasutaja avatar
rannamees
Postitusi: 510
Liitunud: 19 Jaan 2010, 16:50
Tsikkel: Fazer
Telefon: 53426287

Re: Juulis motikatega Dracula maale...

Postitus Postitas rannamees »

tedre kirjutas:Leidsin hea kirjelduse mis tunne on palavaga, mida igapäevaselt kogeda saime, tsikliga sõita. Koduses Eestis seda mõnu vast ei saa.
"Kui te keegi pole juhuslikult 38 kraadiga tsikliga sõitnud, või kui juhtub olema selliseid inimesi siin lugejate seas kes pole ÜLDSE tsikliga sõitnud mingil arusaamatul põhjendusel, siis las ma kirjeldan tagasihoidlikul moel siis tänast päeva. Kujutage ette, et te istute kaksiratsi kooli kehalise tundidest tuttava armastatud-vihatud hobuse peal. Ei, tsikli-iste pole sugugi pehmem ja mõnusam. Kui siis natuke anatoomilisema kujuga. Nii, istute jah? enne seda toppige selga endale mingid lahedad suusapüksid, või okei noh paksud teksad käivad ka. Seejärel mingi suusa või purjejope. Ja nüüd pähe kiiver. Kui kiivrit pole siis 2 käterätti või põrandavaip sobib ka mässida ümber kolba. Kindad kätte kindlasti Jalga talvesaapad, veel parem vildid. Nii. Kui see on tehtud siis võite teha veel 25 kätekõverdust et saada kätte see tunne mis valdab peale kohvrite ja muu isikliku sita peale pakkimist, GPSi yhendamist ja väikest manööverdamist põletava päikese all. Valmis, jah? Nüüd pange tööle suuur suur föön. Suur-suur, mis yle terve keha puhuks. Ja kõvasti puhuks. Õhujoa kiirus võiks olla seal 120-150 kmh vahel. Ja õhutemperatuur kuskile sinna tavaföööni mediumi peale. Ütleme 35C. Nüüd olete te valmis kogema kõige ehedamat Lõuna-Euroopa tsiklireisi kogemust. Sulgege silmad ning veetke kaksiratsi hobuse seljas 9 tundi. Vahepeal võite kuseda hobuse kõrvale maha ja natuke vett juua. Korra võib ka duši all käia kui pilt eest hakkab minema. Aga ainult korraks. Kedagi kallistada ja vinguda pole lubatud."
:lol: :lol: :lol: Täiega täppi kirjeldus :ok:
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel :)
Pilt

Vasta