Honda CBR1000F

Moderaator: Juhatus

Kasutaja avatar
boob
RRRC
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Jaan 2010, 23:46
Tsikkel: Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Telefon: 5013912
Asukoht: Tapa

Honda CBR1000F

Postitus Postitas boob »

Käes on hetk, kus minu praegune kallikene on peaaegu müüdud ja mõtted liiguvad uue ratta poole. Kindel eesmärk oli uueks rattaks midagi võimsamat võtta, ehk siis sai tonnised rattad sihikule võetud. Juba pikka aega on tonnine CBR silmis olnud, nüüd vist tuleb üks neist koju ära tuua...

Kuna meil on siin mitu tegelast, kellel on lähemaid kokkupuuteid antud rattaga, siis ootaks kõiksugu tarka juttu selle ratta kohapealt. Mida ostmise hetkel vaadata jne...

Hinnatundlik nagu ma olen, siis sai vaadatud nii kuni 25k juures olevaid rattaid.

http://bike.motors24.ee/vehicles/234663 ... =price.ASC
See siis üks nendest, mis silma jäänud. Väidetavalt heas korras ratas, hooldatud jne...

http://bike.motors24.ee/vehicles/246835 ... =price.ASC
See pill tegi paari päeva jooksul hinnatõusu 26k pealt 31k peale. Omanik hetkel veel mu kirjale vastanud pole, aga usutavasti kevadine päike nõuab oma ja rataste hinnad tõusevad mühinal :D
Pilt

Kasutaja avatar
tedre
RRRC
Postitusi: 145
Liitunud: 18 Jaan 2010, 16:14
Tsikkel: BMW R1200GS
Telefon: 5065350
Asukoht: Piira

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas tedre »

Boob, vaata ikka ikka metsa poole :?

Kasutaja avatar
boob
RRRC
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Jaan 2010, 23:46
Tsikkel: Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Telefon: 5013912
Asukoht: Tapa

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas boob »

tedre kirjutas:Boob, vaata ikka ikka metsa poole :?
Metsa vajaduse saab hetkel ATV'ga rahuldatud. Eks peab ennast veidi koguma ja siis ikka ühe enduuroka ka soetama :ugeek:
Pilt

Kasutaja avatar
Raitz
Postitusi: 92
Liitunud: 19 Jaan 2010, 19:55
Tsikkel: ZZR 1400

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas Raitz »

Boob võtab telefon ja helistab eks :looma:

Aga:

Nõrk koht nr1 on nukaketi pinguti, lihtne ja loll viga, aga lärmab, mis hirmus. a: ostad uue, vahetad ära 2-3 tundi koos klappide regulliga. b osavate näppudega mehed, panevad vedurle seibi alla, või leiavad kuurist uue vedru ja saab vana pinguti eluiga pikendada. Ise kasutasin varianti a.
Tüüpviga on starteri siduri kulumine, väljendub selles, et strater nagu ei jõuaks mootorit käima tõmmata, et aku nõrk, starter kutu jne. Tegelikult libiseb sidur läbi :) Kuigi tehas remonti ette ei näe, vaid saad tellida uue siduri, peaks see hea tahtmise korral olema õhukese seibi vms asjaga aidatav. Mina ostsin uue

Siinkohal said nüüd tüüpvead otsa.....

Ülejäänud on lihtsalt vana ratta hädad, et võta kõik lahti, puhasta, määri, reguleeri ja lihtsalt sõida. lahti tasuks võtta ka tagakiige ja seal olevad laagrid üle kontrollida. Paremal on harilik kuullaager, vasakul nõel. Esirattale pane ka uued laagrid, midagi kvaliteetsemat, siis kestab. Meie "need on kõige paremad laagrid" ei kestnud mul 2x absoluutselt, siis ostsin Inglismaalt kirjaga "good quality" ja rohkem jamasid polnud. Esiamordi simmereid ostsin E-bayst, samuti esiratta laagreid ja piduriklotse. Inglismaal need parema hinnaga kui meie "sõbrahinnad"

Sellest ajastust, kus neid tehti oli tegemist vist ühe kvaliteetseima rattaga. Ei tasu muidugi unustada, et seda ratast on suure tõenäosusega juba 20 aastat kasutatud, seega kuluosad ikka kuluvad. :newbike:
Arst ütles, et ma olen normaalne, isegi vastav paber anti.

Kasutaja avatar
Tom
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Jaan 2010, 12:09
Tsikkel: GSF 1200

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas Tom »

Sai eile saunas käidud, naised kurjavaimud rääkisid ,et boob olla nüüd juba mitme armukese pidaja ja täieõiguslik tseebari omanik :jee:
Tõde kui mõiste kaotab oma olulisust, faktid ei loe, hinnangud tulevad ei tea kust....

Kasutaja avatar
ummi
Postitusi: 257
Liitunud: 19 Jaan 2010, 11:31
Tsikkel: Must Bläku
Telefon: 53054695
Asukoht: Rakvere

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas ummi »

Tere tulemast klubisse! :jee:
K 750 , GSX600F , CBR1100XX
Pilt

Kasutaja avatar
boob
RRRC
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Jaan 2010, 23:46
Tsikkel: Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Telefon: 5013912
Asukoht: Tapa

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas boob »

Jah, nii see nüüd siis on, et kaks ratas seisab garaazis ja kummagi käima panemiseks raha pole :lol:
Loodetavasti saab nädalavahetusel vana ratas uue omaniku, siis vaja uuel veidi hooldust teha ja paberid korda ajada ning saabki sõitma :newbike:

Sai siis see aparaat koju toodud: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=506172
Pilt

Kasutaja avatar
Raitz
Postitusi: 92
Liitunud: 19 Jaan 2010, 19:55
Tsikkel: ZZR 1400

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas Raitz »

Hea ratas :jee:
Pikki maid mugav sõita. Linnas ukerdamiseks suts suur, aga maanteel on omas elemendis. :ok:
Et mina käisin sellisega siis:

Soome, Rootsi, Norra, Läti, Leedu, Poola, Ukraina, Tsehhi, Slovakkia, Ungari, Austria, Itaalia, Sloveenia, Horvaatia, Serbia, Montenegro

Paljudes neist kohtades korduvalt
Arst ütles, et ma olen normaalne, isegi vastav paber anti.

Kasutaja avatar
boob
RRRC
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Jaan 2010, 23:46
Tsikkel: Honda Crosstourer VFR1200 DCT
Telefon: 5013912
Asukoht: Tapa

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas boob »

Saksakeele oskajad ehk saavad aidata... Mul on näpuvahel saksakeelne passi koopia, kus on kirjas A osas real number 7 "Leistung KW bei min" K72/9000 ja paremal pool samal real K98/10200 ning allpool real number 33 "Bemerkungen" kiri "Ziff.7:In Ursprungszustand versetzt (Geändert lt.DEKRA U.berichtnr. 71870537 v.29.2.96,Dipl.-Ing.W.Neu)".

Mina saan asjast aru nii, et ratta võimsust on muudetud seoses mingi asjaga, aga ehk keegi teadjam selgitab asja...

Hett Kütiga sai ka veidi vaieldud sel teemal täna, et kas 90aastast ja edasi CBR1000f peal olevad mootorid on ühesugused ja osad nendest lihtsalt piiratud 72kw peale seoses mingi maa piiranguga.
Pilt

Kasutaja avatar
Raitz
Postitusi: 92
Liitunud: 19 Jaan 2010, 19:55
Tsikkel: ZZR 1400

Re: Honda CBR1000F

Postitus Postitas Raitz »

Minu arust on üldjoontes ühesugused, ainult 93+ (see natuke faceliftitud versioon) on passis 96 kw asemel osadel 98 kw
Piiratud peaks olema osad saksa isendid ja mingi kindlustuse teema oli sellega vms. Selle aja cbr'e piirati 99% kindusega seibidega sisselaskes. Oskan vast tagumiku järgi ka öelda kumb versioon on :P Kohitsetud versioonil on selline pehme ja sujuv kiirendus, piiramata isendil paneks aga keegi nagu jalaga kõhtu ühel hetkel.
Arst ütles, et ma olen normaalne, isegi vastav paber anti.

Vasta